onsdag 1 juli 2015

Äntligen värme

Idag var det första dagen på länge som det inte regnade utan var varmt och fint. Nu hoppas jag bara att allt ska komma igång och växa. Squashen är iallafall på gång.


Potatislandet är också fint.


Medan bönorna är ynkliga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Idag har jag loggat in på Bloggen och börjat renovera den. Fler inlägg kommer!