Den här bloggen handlar om lott A26 i Kalvökoloniby.
Nä, det är faktiskt en luktpion! Den kommer från mitt föräldrahem och är gissningsvis en Maxima, som var vanlig i äldre trädgårdar. Den doftar kardemumma precis som den ska.Kerstin
Idag har jag loggat in på Bloggen och börjat renovera den. Fler inlägg kommer!
Nä, det är faktiskt en luktpion! Den kommer från mitt föräldrahem och är gissningsvis en Maxima, som var vanlig i äldre trädgårdar. Den doftar kardemumma precis som den ska.
SvaraRaderaKerstin